Zapytanie ofertowe z dnia 22 października 2018r. na jednorazową dostawę materiałów opatrunkowych, drobnego sprzętu medycznego i środków dezynfekcyjnych Znak sprawy; GZ.2301-24/2018

Załączniki:
PlikOpisZałączającyRozmiarPobieranieUtworzonyZmodyfikowany
Pobierz plik (22_10_2018_zapytanie_ofertowe_jednorazowa_dostawa_materialow_opatrunkowych_srodkow_dezynfekcyjnych.pdf)Zapytanie ofertowe na jednorazową dostawę materiałów opatrunkowych... Grażyna Klimowicz118 kB732018-10-22 11:402018-10-22 11:40
Pobierz plik (22_10_2018_zal1_jednorazowa_dostawa_materialow_opatrunkowych_i_drobnego_sprzetu_medycznego.pdf)Zał. 1 do postępowania prowadzonego na dostawę materiałów opatrunkowych Grażyna Klimowicz99 kB642018-10-22 11:542018-10-22 11:54
Pobierz plik (22_10_2018_zal2_jednorazowa_dostawa_srodkow_dezynfekcyjnych.pdf)Zał. 2 do postępowania prowadzonego na dostawę środków dezynfekcyjnych Grażyna Klimowicz99 kB652018-10-22 11:562018-10-22 11:56
Pobierz plik (22_10_2018_zal3_jednorazowa_dostawa_materialow_opatrunkowych_i_drobnego_sprzetu_medycznego.pdf)Zał. 3 do postępowania prowadzonego na dostawę materiałów opatrunkowych Grażyna Klimowicz104 kB752018-10-22 11:572018-10-22 11:57
Pobierz plik (22_10_2018_zal4_jednorazowa_dostawa_srodkow_dezynfekcyjnych.pdf)Zał. 4 do postępowania prowadzonego na dostawę środków dezynfekcyjnych Grażyna Klimowicz112 kB702018-10-22 11:572018-10-22 11:57
Pobierz plik (22_10_2018_zal5_umowa_jednorazowa_dostawa_materialow_opatrunkowych_i_drobnego_sprzetu_medycznego.pdf)Zał. 5 Umowa do postępowania prowadzonego na dostawę materiałów opatrunkowych Grażyna Klimowicz157 kB512018-10-22 11:582018-10-22 11:58
Pobierz plik (22_10_2018_zal6_umowa_jednorazowa_dostawa_srodkow_dezynfekcyjnych.pdf)Zał. 6 Umowa do postępowania prowadzonego na dostawę środków dezynfekcyjnych Grażyna Klimowicz164 kB482018-10-22 11:582018-10-22 11:58
Pobierz plik (25_10_2018_zal4_aktualna_wersja_jednorazowa_dostawa_srodkow_dezynfekcyjnych.pdf)AKTUALNA WERSJA - Zał. 4 na dostawę środków dezynfekcyjnych Grażyna Klimowicz92 kB672018-10-25 07:472018-10-25 07:47

Zapytanie ofertowe z dnia 3 października 2018r. na montaż wykładziny PCV - Typu TARKET w pokojach mieszkalnych Znak sprawy; GZ.2301-23/2018

Załączniki:
PlikOpisZałączającyRozmiarPobieranieUtworzonyZmodyfikowany
Pobierz plik (3_10_2018_zapytanie_ofertowe_montaz_wykladziny_pcv_typu_tarket.pdf)Zapytanie ofertowe na montaż wykładziny PCV - Typu TARKET w pokojach Grażyna Klimowicz200 kB752018-10-03 12:172018-10-03 12:17
Pobierz plik (3_10_2018_zal1_montaz_wykladziny_pcv_typu_tarket.pdf)Załącznik nr 1 Formularz na montaż wykładziny PCV - Typu TARKET w pokojach Grażyna Klimowicz115 kB562018-10-03 12:202018-10-03 12:20
Pobierz plik (3_10_2018_zal2_montaz_wykladziny_pcv_typu_tarket.pdf)Załącznik nr 2 Umowa na montaż wykładziny PCV - Typu TARKET w pokojach Grażyna Klimowicz123 kB552018-10-03 12:212018-10-03 12:21
Pobierz plik (9_10_2018_uzupelnienie_montaz_wykladziny_pcv_typu_tarket.pdf)Uzupełnienie Montaż wykładziny PCV typu TARKET Grażyna Klimowicz60 kB642018-10-09 09:242018-10-09 09:24

Zapytanie ofertowe z dnia 2 października 2018r. na sukcesywne dostawy ryb mrożonych i konserw rybnych Znak sprawy; GZ.2301-22/2018

Załączniki:
PlikOpisZałączającyRozmiarPobieranieUtworzonyZmodyfikowany
Pobierz plik (2_10_2018_zapytanie_ofertowe_ryby_mrozonki.pdf)Zapytanie ofertowe na sukcesywne dostawy ryb mrożonych i konserw rybnych Grażyna Klimowicz156 kB602018-10-02 08:092018-10-02 08:40
Pobierz plik (2_10_2018_zal1_ryby_mrozonki.pdf)Załącznik 1 - Formularz na sukcesywne dostawy ryb mrożonych i konserw rybnych Grażyna Klimowicz103 kB452018-10-02 08:192018-10-02 08:19
Pobierz plik (2_10_2018_zal2_ryby_mrozonki.pdf)Załącznik 2 - Formularz na sukcesywne dostawy ryb mrożonych i konserw rybnych Grażyna Klimowicz70 kB452018-10-02 08:192018-10-02 08:26
Pobierz plik (2_10_2018_zal3_wzor_umowy_ryby_mrozonki.pdf)Załącznik 3 - Wzór umowy na sukcesywne dostawy ryb mrożonych i konserw rybnych Grażyna Klimowicz200 kB502018-10-02 08:232018-10-02 11:47

Zapytanie ofertowe z dnia 26 września 2018r. na sukcesywne dostawy świeżych warzyw i owoców oraz ziemniaków Znak sprawy; GZ.2301-21/2018

Załączniki:
PlikOpisZałączającyRozmiarPobieranieUtworzonyZmodyfikowany
Pobierz plik (26_09_2018_zapytanie_ofertowe_warzywa_owoce_ziemniaki.pdf)Zapytanie ofertowe na sukcesywne dostawy świeżych warzyw i owoców... Grażyna Klimowicz129 kB572018-09-26 11:542018-09-26 11:54
Pobierz plik (26_09_2018_zal1_warzywa_owoce_ziemniaki.pdf)Załącznik Nr 1 na sukcesywne dostawy warzyw i owoców oraz ziemniaków Grażyna Klimowicz102 kB472018-09-26 11:572018-09-26 11:57
Pobierz plik (26_09_2018_zal2_warzywa_owoce_ziemniaki.pdf)Załącznik Nr 2 na sukcesywne dostawy warzyw i owoców oraz ziemniaków Grażyna Klimowicz140 kB512018-09-26 11:592018-09-26 11:59
Pobierz plik (26_09_2018_zal3_warzywa_owoce_ziemniaki.pdf)Załącznik Nr 3 na sukcesywne dostawy warzyw i owoców oraz ziemniaków Grażyna Klimowicz148 kB452018-09-26 12:002018-09-26 12:00
Pobierz plik (26_09_2018_zal4_warzywa_owoce_ziemniaki.pdf)Załącznik Nr 4 na sukcesywne dostawy warzyw i owoców oraz ziemniaków Grażyna Klimowicz151 kB492018-09-26 12:012018-09-26 12:01

Zapytanie ofertowe z dnia 3 września 2018r. na wykonanie remontu budynku dachu kuchni Znak sprawy; GZ.2301-20/2018

Załączniki:
PlikOpisZałączającyRozmiarPobieranieUtworzonyZmodyfikowany
Pobierz plik (3_09_2018_zapytanie_ofertowe_remont_dachu.pdf)Zapytanie ofertowe z dnia 3.09.2018r. na wykonanie remontu dachu budynku kuchni Grażyna Klimowicz197 kB742018-09-03 10:192018-09-03 10:19
Pobierz plik (3_09_2018_zal1_remont_dachu.pdf)Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy na wykonanie remontu dachu budynku kuchni Grażyna Klimowicz114 kB512018-09-03 10:232018-09-03 10:23
Pobierz plik (3_09_2018_kosztorys_dach.pdf)Kosztorys nakładczy na wykonanie remontu budynku dachu kuchni Grażyna Klimowicz1499 kB682018-09-03 10:282018-09-03 10:29
Pobierz plik (3_09_2018_zal2_remont_dachu.pdf)Załącznik nr 2 - Wzór umowy na wykonanie remontu dachu budynku kuchni Grażyna Klimowicz123 kB532018-09-03 10:292018-09-03 10:29