Zapytanie ofertowe z dnia 8.04.2016r. dla zamówienia publicznegona na sukcesywne dostawy świeżych warzyw i owoców. Zamówienie publiczne poniżej 30 000 euro. Znak sprawy: GZ.2313-3/2016

Załączniki:
PlikOpisZałączającyRozmiarPobieranieUtworzonyZmodyfikowany
Pobierz plik (8_04_2016_siwz_warzywa_owoce.pdf)Specyfikacja istotnych warunków zamówienia na sukcesywne dostawy warzyw i owoców Grażyna Klimowicz209 kB5182016-04-08 09:112016-04-08 09:11
Pobierz plik (8_04_2016_zal1_warzywa_owoce.pdf)Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy na sukcesywne dostawy warzyw i owoców Grażyna Klimowicz182 kB4812016-04-08 09:142016-04-08 09:14
Pobierz plik (8_04_2016_zal2_warzywa_owoce.pdf)Załącznik nr 2 - Formularz cenowy na sukcesywne dostawy warzyw i owoców Grażyna Klimowicz207 kB5112016-04-08 09:162016-04-08 09:16
Pobierz plik (8_04_2016_zal3_warzywa_owoce.pdf)Załącznik nr 3 - Formularz cenowy na sukcesywne dostawy warzyw i owoców Grażyna Klimowicz217 kB4952016-04-08 09:172016-04-08 09:17
Pobierz plik (8_04_2016_zal4_warzywa_owoce.pdf)Załącznik nr 4 - Formularz cenowy na sukcesywne dostawy warzyw i owoców Grażyna Klimowicz216 kB5062016-04-08 09:192016-04-08 09:19
Pobierz plik (8_04_2016_zal5_warzywa_owoce.pdf)Załącznik nr 5 - Wzór umowy na sukcesywne dostawy warzyw i owoców Grażyna Klimowicz285 kB4892016-04-08 09:212016-04-08 09:21

Zapytanie ofertowe z dnia 14.01.2016r. dla zamówienia publicznego na jednorazową dostawę materiałów opatrunkowych, drobnego sprzętu medycznego i środków dezynfekcyjnych. Zamówienie publiczne poniżej 30 000 euro. Znak sprawy: GZ.2313-1/2016

Załączniki:
PlikOpisZałączającyRozmiarPobieranieUtworzonyZmodyfikowany
Pobierz plik (14_01_2016_zapytanie_ofertowe_na_jednorazowa_dostawe_materialow_opatrunkowych_drobnego_sprzetu_medycznego_srodkow_dezynfakcyjnych.pdf)Zapytanie ofertowe na jednorazową dostawę materiałów opatrunkowych, drobnego... Grażyna Klimowicz43 kB5882016-01-14 09:422016-01-14 09:42
Pobierz plik (14_01_2016_zal1_na_jednorazowa_dostawe_materialow_opatrunkowych_drobnego_sprzetu_medycznego_srodkow_dezynfakcyjnych.pdf)Załącznik Nr 1 Formularz ofertowy na dostawę materiałów opatrunkowych i drobnego Grażyna Klimowicz27 kB5442016-01-14 10:432016-01-14 10:43
Pobierz plik (14_01_2016_zal2_na_jednorazowa_dostawe_na_dostawe_srodkow_dezynfekcyjnych.pdf)Załącznik Nr 2 Formularz ofertowy na dostawę środków dezynfekcyjnych Grażyna Klimowicz27 kB5222016-01-14 10:462016-01-14 10:46
Pobierz plik (14_01_2016_zal3_na_jednorazowa_dostawe_na_dostawe_srodkow_dezynfekcyjnych.pdf)Załącznik cenowy nr 3 na materiały opatrunkowe i drobny sprzęt medyczny Grażyna Klimowicz29 kB5432016-01-14 10:482016-01-14 10:48
Pobierz plik (14_01_2016_zal4_na_jednorazowa_dostawe_na_dostawe_srodkow_dezynfekcyjnych.pdf)Załącznik cenowy nr 4 do zapytania ofertowego Środki dezynfekcyjne Grażyna Klimowicz30 kB5052016-01-14 10:502016-01-14 10:50
Pobierz plik (14_01_2016_zal5_na_jednorazowa_dostawe_na_dostawe_srodkow_dezynfekcyjnych.pdf)Załącznik nr 5 - wzór umowy na dostawę materiałów opatrunkowych... Grażyna Klimowicz32 kB5332016-01-14 10:522016-01-14 10:55
Pobierz plik (14_01_2016_zal6_na_jednorazowa_dostawe_na_dostawe_srodkow_dezynfekcyjnych.pdf)Załącznik nr 6 - wzór umowy na dostawę środków dezynfekcyjnych Grażyna Klimowicz32 kB4972016-01-14 10:542016-01-14 10:54

Zapytanie ofertowe z dnia 7.12.2015r. dla zamówienia publicznego na jednorazową dostawę art. papierniczych i biurowych. Zamówienie publiczne poniżej 30 000 euro. Znak sprawy: GZ.2313-33/2015

Załączniki:
PlikOpisZałączającyRozmiarPobieranieUtworzonyZmodyfikowany
Pobierz plik (7_12_2015_zapytanie_ofertowe_na_jednorazowa_dostawe_art_papierniczych_i_biurowych.pdf)Zapytanie ofertowe na jednorazową dostawę art. papierniczych i biurowych Grażyna Klimowicz59 kB5612015-12-08 13:272015-12-08 13:27
Pobierz plik (7_12_2015_zal1_na_jednorazowa_dostawe_art_papierniczych_i_biurowych.pdf)Załącznik Nr 1 na jednorazową dostawę artykułów papierniczych i biurowych Grażyna Klimowicz26 kB5532015-12-08 13:302015-12-08 13:30
Pobierz plik (7_12_2015_zal2_na_jednorazowa_dostawe_art_papierniczych_i_biurowych.pdf)Załącznik Nr 2 na jednorazową dostawę artykułów papierniczych i biurowych Grażyna Klimowicz35 kB5692015-12-08 13:382015-12-08 13:38
Pobierz plik (7_12_2015_zal3_na_jednorazowa_dostawe_art_papierniczych_i_biurowych.pdf)Załącznik Nr 3 na jednorazową dostawę artykułów papierniczych i biurowych Grażyna Klimowicz33 kB5602015-12-08 13:402015-12-08 13:40

Zapytanie ofertowe z dnia 7.12.2015r. dla zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy pieluchomajtek i wkładek anatomicznych. Zamówienie publiczne poniżej 30 000 euro. Znak sprawy: GZ.2313-36/2015

Załączniki:
PlikOpisZałączającyRozmiarPobieranieUtworzonyZmodyfikowany
Pobierz plik (7_12_2015_zapytanie_ofertowe_sukcesywne_dostawy_pieluchomajtek_i_wkladek_anatomicznych.pdf)Zapytanie ofertowe na sukcesywne dostawy pieluchomajtek i wkładek anatomicznych Grażyna Klimowicz46 kB5592015-12-07 08:302015-12-07 08:30
Pobierz plik (7_12_2015_zal1_sukcesywne_dostawy_pieluchomajtek_i_wkladek_anatomicznych.pdf)Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - oferta cenowa za komplet pieluchomajtek Grażyna Klimowicz39 kB5842015-12-07 08:322015-12-07 08:32
Pobierz plik (7_12_2015_zal2_sukcesywne_dostawy_pieluchomajtek_i_wkladek_anatomicznych.pdf)Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - oferta cenowa za komplet wkładek anatom Grażyna Klimowicz39 kB5442015-12-07 08:342015-12-07 08:34
Pobierz plik (7_12_2015_zal3_sukcesywne_dostawy_pieluchomajtek_i_wkladek_anatomicznych.pdf)Załącznik nr 3 - wzór umowy Grażyna Klimowicz41 kB5402015-12-07 08:352015-12-07 08:35